loading...
خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان
sharj بازدید : 10 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 















                             ایرانسل

هر خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت روز ۱۰ کارت شارژ۲۰ هزار تومانی برای ۱۰ نفر( ورود به قرعه کشی با کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز روزانه)
شما هر زمان پس از لغو عضویت می توانید مجددا وارد مسابقه شده خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد شد.
نکته: در صورتیکه کاربر گزینه صحیح تر یعنی ۱ را خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت انتخاب کند ۱۵۰ امتیاز بدست می آورد و گزینه ۲ نیز ۱۰۰ امتیاز دارد.
برگزار کننده:شرکت خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت پیام پرداز رایانه ایلیا (بادبادک)
قیمت هر خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت سوال :۱۲۰ تومان
تاریخ برگزاری مرحله خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت چهارم مسابقه:
عدد گزینه موردنظر را پس از فاصله با کد خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت DAبه شماره ۸۲۸۲ پیامک کن
مسابقه تیرماه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت کلاه قرمزی۹۲
پایان مسابقه۳۱: تیر ماه ۱۳۹۲ ساعت ۱۲ شب ( خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت ۳۱ روز)
هدف از برگزاری این مسابقه ضمن هیجان و خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت شرکت در قرعه کشی، آشنایی مردم کشورمان با فرهنگ عامه مناطق مختلف می باشد و می تواند بار فرهنگی بسیار مناسبی به همراه داشته باشد
کسب امتیاز بیشتر در هر روز یعنی افزایش شانس شرکت در قرعه کشی نیم میلیون تومان وجه نقد. خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
در هر صورت کاربر در خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت پاسخ به این سوالات امتیاز کسب می کند..
مثال: DA۲ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
تعداد خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت سوالات:هر روز ۳ سوال
با بیش از ۱۰۰ میلیون تومان جایزه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
موضوع :این بار پسر عمه زا و فامیل دور می خواهند کلاه قرمزی را با خود به یک سفر سیاحتی ایرانگردی ببرند تا کلاه قرمزی با فرهنگ نواحی مختلف کشورمان آشنا شود که شامل کلیه آداب و رسوم و نوع پوشش – غذاهای محلی – سوغاتی خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت ها و غیرو می باشد.
شروع مسابقه۱ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت : تیر ماه ۱۳۹۲
· خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت جایزه ویژه روزانه:
تذکر مهم: با لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت کشی ها شرکت داده خواهد شد.
۲ با خاک خاموشش خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت کنی
حامی : مجموعه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت کلاه قرمزی (به تهیه کنندگی آقای حمید مدرسی)
آغازمسابقه: خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
مثال : DA۲ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
- نحوه انصراف: کاربر برای لغو عضویت خود میتواند دستور LAGHV DANESTANIرا از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت ارسال کند.
کاربر با ارسال پیامک خالی به ۸۰۷۰۱ یا عبارت OZV KGHZ به شماره خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت ۸۲۸۲ در مسابقه عضو می شود. عضویت در مسابقه و دریافت اولین سوال رایگان است و فقط در ازای دریافت پیامکهای بعدی از کاربر هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت در مسابقه، سوالات برای کاربر ارسال می شود.
در پایان مرحله چهارم مسابقه(۳۱ تیر ماه ۹۲) از بین شرکت کنندگانی که در یک روز حداقل ۱۲۰۰ امتیاز کسب کرده خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت باشند در قرعه کشی همان روز وجه نقد شرکت داده می شوند.
جوایز این خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت دوره (امتیاز بیشتر= شانس بیشتر):
لازم به ذکر است که هر ۵۰ امتیاز معادل یک بار شانس خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت شرکت در قرعه کشی می باشد یعنی اگر یک کاربر ۱۲۰۰ امتیاز در یک روز کسب نموده باشد معادل ۲۴ بار شانس شرکت در قرعه کشی برای او منظور می گردد.
هر خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت روز نیم میلیون تومان وجه نقد(ورود به قرعه کشی با کسب حداقل۱۲۰۰ امتیاز)
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند به سوالات بیشتری در آن روز پاسخ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت دهد.
نحوه انتخاب خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت برندگان روزانه نیم میلیون تومان وجه نقد:
سوال اول هر خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود .
موفق خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت باشید
کیوورد قابل استفاده در این مسابقه برای پاسخ دادن به سوالات “DA” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از حرف “DA” در متن پیامک وارد نموده و آن را به شماره ۸۲۸۲ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت ارسال نمایند.

sharj بازدید : 6 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 



                             ایرانسل

مثال: PS ۵۴۳۶۷۸ خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
• نحوه امتیاز گیری: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
کیوورد قابل استفاده در این مسابقه برای پاسخ دادن به سوالات “PS” می باشد خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی و شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از حرف “PS” در متن پیامک وارد نموده و آن را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
برای گرفتن راهنمایی حدس رمز PS ۳۳۳ خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی را به ۸۲۸۲ پیامک نمایید
جدول امتیازات خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
صرف شام با بازیکنان محبوب خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی تیم (به ۱ نفر)
نحوه قیمت خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی گذاری:
برنده، شب قبل از بازی پرسپولیس در تهران، در هتل المپیک حضور خواهند یافت و خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی شام را همراه بازیکنان صرف می کند و شب را در هتل اقامت و فردای آن روز همراه با تیم در استادیوم حضور خواهند یافت.
کشف رمز خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی :
- ارسال عبارت OZV PRS به خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ۸۲۸۲
. عضویت در مسابقه و دریافت اولین سوال رایگان است و فقط در ازای دریافت پیامکهای بعدی از کاربر خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت در مسابقه، سوالات برای کاربر ارسال می شود.
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود و در صورتیکه کاربر خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی بخواهد می تواند به سوالات بیشتری در آن روز پاسخ دهد.
- نحوه انصراف: کاربر برای لغو عضویت خود میتواند دستور LAGHV خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی PRS را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
در این مسابقه ربات هوشمندی به نام "یاور" YAVARبه کاربر معرفی می شود که در هر مرحله از مسابقه در کنار او بوده و به کاربر در پاسخ به سوالات و افزایش امتیازات کمک می کند. کاربران همواره با ارسال YAVAR به ۸۲۸۲ خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی می توانند از یاور مسابقه راهنمایی دریافت کنند.
آغازمسابقه خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
تذکر مهم: با لغو مسابقه در هر مرحله خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
هر خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی هفته یک رمز جدید که یک عدد شش رقمی است برای هر کاربر در نظرگرفته می شود. برای کاربران بعد از پاسخ گویی به سوالات ۴و ۷و ۹ یک حرف رمز مشخص می شود و در صورت حدس رمز بعد از سوال ۹ می تواند آن را به صورت زیر برای ۸۲۸۲ پیامک کند.
در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خود خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی و فاصله خود برای ورود به جایگاه ویژه در مسابقه، می توانید عبارت EMTZ را به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
با نظر به موارد فوق و با توجه به اینکه در مسابقات پیامکی در ازای خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی هر درخواست، یک پیامک ۵ قسمتی (معادل ۵ پیامک) برای مشترکین ارسال می گردد، قیمت پاسخگویی به هر سوال معادل ۹۹۰ ریال محاسبه گردیده است.
برنده در سفرهای داخلی تیم در مدت برگزاری لیگ، با تیم پرسپولیس از مبدا با هواپیمای اختصاصی بازیکنان همراه می شود و خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی در شهر مقصد تمام مدت همراه تیم و در هتل بازیکنان اقامت می کند، همچنین با تیم وارد استادیوم شده و بازی را تماشا می کند و با بازیکنان به شهر مبدا باز خواهند گشت.
هر پاسخ صحیح ۱۰۰ امتیاز و پاسخ غلط ۵۰ امتیاز خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دارد. در صورت پاسخ غلط، سوال بعدی برای کاربر ارسال می گردد.
کاربر بعد از هر ۱۰ سوال به یک سوال طلایی ۵۰۰ امتیازی میرسد. سوالات طلایی مسابقه(۱۰، ۲۰، ۳۰، خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰و ۸۰) هستند و کاربر در صورت پاسخ غلط به این سوالات همان ۵۰ امتیاز را دریافت می کنند.
مثال: PS ۲ خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
شما هر زمان پس از لغو عضویت می توانید مجددا وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی قبلی شما افزوده خواهد شد.
- پیامک خالی به ۸۰۴۰۸ خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
ارسال پیامک به۸۲۸۲ رایگان می باشد این بدین معنی است که مشترکین برای ارسال OZV PRS به ۸۲۸۲ هزینه ای پرداخت نمی کنند. ولی با توجه به اینکه این سرویس بعنوان یک خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی سرویس ارزش افزوده به شمار می آید مشترکین فقط در ازای پیامک های دریافتی از سیستم هزینه پرداخت می کنند.
یاور مسابقه: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
نکته : خانم های برنده همراه با یکی از اعضای خانواده درجه اول به صورت رایگان، تیم را همراهی خواهند کرد.(به جز ورود به استادیوم که منع خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی قانونی دارد)
عضویت در مسابقه برای کاربران به دو صورت امکان پذیر است: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 523