loading...
خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان
sharj بازدید : 30 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید شارژ















ایرانسل

۹-۸- خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت هر سندی که هر یک از مدیران ام تی ان ایرانسل صادر کرده و مبین میزان بدهی مشترک به شرکت امقضایی از ناحیه ام تی ان ایرانسل علیه مشترک دلیل کافی محسوب می شود.
۴-۸- ام تی ان ایرانسل می تواند در صورت بروز هر گونه تغییر در مالیاتها، قوانین، مقررات، قیود وام تی ان ایرانسل مشترک را کتبا از چنین خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت تغییراتی مطلع می کند.
۱۱-۸- بدینوسیله مشترک به ام تی ان ایرانسل اجازه می دهد که خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت نام، نشانی و مشخصات فردی وی و هرگونه اطلاعات دیگری را که از طریق شبکه در دسترس است در صورت لزوم و در موارد ذیل در اختیار شخص ثالث قرار دهد: الف) به منظورانجام تعهدات خود در چارچوب این قرارداد یا موافقت نامه پروانه،
۸-۸- مشترک با امضای این قرارداد و استفاده از خدمات شبکه الف) صحت تمامی اطلاعات و اسنادی را که در اختیار ام.تی.ان.ایرانسل قرار داده تضمین می کند، ب) موافقت خود با صلاحیت محاکم ایران در رابطه با دعاوی و محاکماتی که علیه مشترک بر اساس مقررات این قرارداد طرح می شود را اعلام می خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت دارد علاوه بر این ام تی ان ایرانسل اختیار مطلق دارد که چنین دعاویی را در محاکم صالحه جمهوری اسلامی ایران علیه مشترک مطرح نماید.
۱۲-۸- طرفین اعلام می دارند که نشانی اعلام شده در ماده ۱ این قرارداد یا خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت ضمائم آن اقامتگاه دائمی آنان تلقی شده و محل ابلاغ هر گونه اخطار یا اوراق مر بوط به این قرارداد می باشد.
۷-۸- این قرارداد مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده و اجرای آن و خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت حل اختلافات ناشی از تفسیر و اجرای آن تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
۱-۸- چنانچه مشترک نتواند در موعد مقرر بدهی های خود را به ام تی ان ایرانسل پرداخت کند آنگاه ضمن حفظ سایر حقوق ام تی ان ایرانسل موضوع بند ۷، مشترک باید ماهانه خسارتی معادل ۲ درصد خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت از مبلغ بدهی را به این شرکت پرداخت کند.
- شرایط خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت عمومی:
۶-۸- تساهل، مدارا و تمدید زمان این قرارداد که ام تی ان ایرانسل در قبال مشترک نشان دهد به هیچ وجه به حقوق ایرانسل خد شه ای وارد ننموده و یا آن شرکت را از اعمال چنین حقوقی در آینده محروم خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت نمی سازد.
ب) به منظور حفاظت از منافع خود و ج) به منظور ارائه خدمات ضروری شبکه به مشترک یا به منظور شماره دهی و ارائه خدمات و اطلاعات مربوط به خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت تعمیر شبکه یا ارائه خدمات به عموم کاربران شبکه. مشروط بر اینکه ام تی ان ایرانسل اطلاعات محرمانه مشترک را منحصرا با رعایت اصل حفظ حریم خصوصی افراد افشا کند.
۵-۸- خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت این سند حاوی تمامی توافقات حاصل شده میان طرفین در مورد مسائل مندرج در قرارداد است و هیچگونه تضمین، تعهد یا ادعای دیگری از جانب ام تی ان ایرانسل یا کارگزاران یا عاملان این شرکت به مشترک اعمال نمی شود.
۱۰-۸- چنانچه خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت هر یک از قیود، شرایط، توافقات، التزامات یا مفاد این قرارداد توسط دادگاه صالحی غیر قابل
۳-۸- حقوق و تعهدات مشترک در چارچوب این قرارداد قابل انتقال به غیر نیست. اما ام تی ان ایرانسل می تواند حقوق وتعهدات خود خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت را در چارچوب این قرارداد پس از ابلاغ کتبی به مشترک به هر شخص ثالث دیگری واگذار نماید.
اجرا، غیر قانونی، فاقد اعتبار یا مغایر با نظم عمومی تشخیص شود چنین قیود، شرایط، توافقات، التزامات یا مفادی هیچگونه تاثیری بر الزام آور بودن دیگر مفاد خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت این قرارداد نخواهد داشت. در چنین شرایطی فرض بر این است که طرفین مبادرت به امضای قراردادی کرده اند که فاقد چنین قیود و شرایطی است.
۲-۸- تمامی هزینه ها و قیمتهای این قرارداد یا هر برگه تعرفه بدون در نظر گرفتن هر نوع مالیات و حقوق دیوانی (در فروشهای کلی، خدمات، مشارکت یا هر نوع مالیات یا حقوق دیوانی متصور) محاسبه شده و در صورت وجود خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت مسئولیت پرداخت آن به عهده مشترک است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 532