loading...
خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان
sharj بازدید : 11 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 































































                             ایرانسل

قرعه کشی های روزانه که در پایان هر هفته انجام می گیرد. خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی در هر روز بین کاربرانی که حداقل به یک سوال در آن روز پاسخ داده اند قرعه کشی انجام می شود.
نحوه خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی انتخاب برندگان:
- نحوه انصراف: کاربر برای لغوعضویت خود میتوانددستور LAGHV خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی TOPرا از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
- 500 کارت شارژ 1000 تومانی( در طول مسابقه بین تمامی کاربران مسابقه، قرعه خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی کشی و 500 کارت شارژ ارسال می گردد.
سوال اول خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند به سوالات بیشتری در آن روز پاسخ دهد.
دعوت خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی از دوستان:
هر کاربر در ازای پاسخ به هر سوال طلایی یک بار شانس شرکت در رقابت دونفره را پیدا خواهد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی کرد.
امتیاز کاربر با شرکت در خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی رقابت دونفره با کاربر دیگری که در همان سوال است مقایسه خواهد شد.
کاربران می خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی توانند از شنبه تا پنج شنبه با شماره پشتیبانی:89515253 برای کسب اطلاعات بیشتر، تماس حاصل نمایند.
کاربر با ارسال دستور OZV TOP از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲در کلوپ عضو میشود. عضویت در مسابقه و خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی دریافت اولین سوال رایگان استو فقط در ازای ارسال سوالات و استفاده از راهنما از کاربر هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت در مسابقه، سوالات برای کاربر ارسال می شود.
کیورد قابل استفاده در این مسابقه برای پاسخ دادن به سوالات “T” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از حرف “T” در متن پیامک وارد نموده و آن خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
- جوایز پایان خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی ماه( قرعه کشی امتیازی) :
نحوه امتیاز خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی گیری:
هر کاربر یک کد مخصوص به خود خواهد داشت که خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی به وسیله آن می تواند دوستان خود را دعوت نماید. هر کاربر به ازای هر دوستی که در مسابقه دعوت کند ۱۰۰ امتیاز خواهد گرفت نکته: هر کاربر می تواند حداکثر ۱۰ نفر را به مسابقه دعوت کند.
- شرکت کنندگان مسابقه، می توانند با ارسال عبارت خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی APWIN به شماره ۸۲۸۲ از طریق پیامک از وضعیت خود در مسابقات مطلع شوند.
- قرعه کشی مخصوص تمامی خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی کاربرانی که حداقل به دو سوال پاسخ داده اند:
تذکر مهم: هر شرکت کننده در این مسابقه حداکثر یک جایزه برنده خواهد شد. ( یعنی اگر خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی شرکت کننده ای ۲ جایزه برنده شود بهترین جایزه به او اهدا می گردد و جایزه دیگر به نفر جایگزین اهدا خواهد شد)
- قرعه کشی خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی روزانه :
o اگر کاربرA برنده شد ۲۰۰ امتیاز کسب میکند. خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی
- یک صندوقچه طلای 60 میلیون ریالی (قرعه کشی بین کاربرانی که حداقل 3000 امتیاز خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی کسب کرده باشند)
مثال: T ۳ خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی
- 20 خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی میلیون ریال وجه نقد (مخصوص یک نفر)
- 30 قطعه طلای 3 میلیون خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی ریالی به تعداد 30 روز
در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خود خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی در مسابقه می توانید کد T ۳۳۳ را به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
رقابت دو نفره: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی
تذکر مهم:با خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
- همچنین با برندگان از طریق شماره 09351000000تماس گرفته خواهد شد. جایزه قرعه کشی ویژه:صندوقچه طلا به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال ( ویژه شرکت خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی کنندگانی که حداقل به۱سوال پاسخ داده اند)
قرعه کشی پایان ماه، معمولا 2 هفته پس از اتمام مسابقه برگزار می شود و اطلاع‌رسانی به برندگان از روش خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی های زیر صورت می گیرد:
قرعه خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی کشی کل مسابقه:
سوالات ۵،۱۰،۱۵،۲۰ مسابقه، سوالات طلایی می باشند که کاربر با پاسخ به این سوالات، بسته به میزان سختی سوال، امتیازی بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ امتیاز دریافت خواهد کرد. پاسخ غلط به این سوالات نیز همچون سایر سوالات ۵۰ امتیاز خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی دارد.
خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی آغازمسابقه:
امتیاز بیشتر=شانس بیشتر: در صورتیکه هر کاربر به تعداد بیشتری سئوال پاسخ دهد، خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی امتیاز بیشتری کسب خواهد نمود و با توجه به اینکه جوایز قرعه کشی به میزان امتیاز کسب شده بستگی دارد شانس شرکت کننده در برنده شدن افزایش خواهد یافت.
o اگر خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی کاربرA مساوی شود ۱۰۰ امتیاز و B هم ۱۰۰ امتیاز کسب میکند.
o اگر کاربرA برنده نشد کاربرB ۱۰۰ امتیاز و کاربرA صفر امتیاز کسب خواهد کرد. خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی
خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی اعلام برندگان:
شماهر زمان پس از لغو عضویت می توانید مجددا وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی شد.
- 10 میلیون ریال وجه خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی نقد (مخصوص یک نفر)
- تذکر خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی : جوایز با کسر کسورات قانونی به برندگان اهدا می گردد.

برچسب ها خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت صادرات , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت آینده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مهر , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سرمایه , خرید شارج ایرانسل , شارج ایرانسل , ایرانسل , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملی , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک تجارت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک مسکن , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک کشاورزی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 536