loading...
خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان
sharj بازدید : 10 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید شارژ

ایرانسل

کاربر با ارسال دستور OZV DINاز طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲در کلوپ عضو میشود. عضویت در مسابقه رایگان است و فقط در ازای ارسال سوالات و استفاده از راهنما از کاربر هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت در مسابقه، سوالات برای کاربر خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد ارسال می شود.
ربات خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد راهنما:
شرکت کنندگان همواره با ارسال DI ۹۹۹ به خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد شماره ۸۲۸۲ می توانند برای کشف رمز مسابقه از سیستم کمک بگیرند.
سوالات ۵،۱۰،۱۵،۲۰ مسابقه، سوالات طلایی می باشند که کاربر با پاسخ به این سوالات، بسته به میزان سختی سوال، امتیازی بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ امتیاز دریافت خواهد کرد. پاسخ غلط به این سوالات نیز همچون سایر سوالات ۵۰ خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد امتیاز دارد.
دعوت از خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد دوستان:
رقابت خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد دو نفره:
"روبودانا" برای پاسخ دادن به سوالات طلایی خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد و کشف رمز به کاربر کمک می کند.
هر کاربر در ازای پاسخ به هر سوال طلایی یک بار شانس شرکت در رقابت دونفره را پیدا خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد خواهد کرد.
ربات راهنما چه کارهایی خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد می تواند انجام دهد:
اگر کاربرA مساوی شود ۱۰۰ امتیاز و B هم ۱۰۰ امتیاز خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد کسب میکند.
هر کاربر یک کد مخصوص به خود خواهد داشت که به وسیله آن می تواند دوستان خود را دعوت نماید. هر کاربر به ازای هر دوستی که در مسابقه دعوت خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد کند ۱۰۰ امتیاز خواهد گرفت
امتیاز کاربر با شرکت در رقابت دونفره با کاربر دیگری که در خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد همان سوال است مقایسه خواهد شد.
کشف خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد رمز :
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد به سوالات بیشتری در آن روز پاسخ دهد.
جوایز این دوره : خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد جایزه قرعه کشی ویژه:کمک هزینه ۵ میلیون تومانی سفر به عتبات عالیات (ویژه کسانی که حداقل به ۱سوال پاسخ داده اند)
در ابتدای مسابقه برای هر کاربر یک رمز در نظر گرفته می شود که کاربر با حدس زدن رمز مسابقه (که یک عدد ۶رقمی است) ۱۰۰۰ امتیاز دیگر دریافت می کند. نحوه کشف خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد رمز به این صورت است که پس از پاسخ صحیح به برخی از سوالات یک یا چند رقم رمز برای کاربر نمایش داده می شود یعنی پس از پاسخ دادن به تمام سوالات ، ۳رقم رمز نمایش داده می شود.
نکته: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد هر کاربر در طول برگزاری مسابقه می تواند حداکثر ۱۰ نفر را به مسابقه دعوت کند.
شرکت کنندگان برای مشورت با روبودانا خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد باید عبارت ROMA را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
مثال : DI خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد ۶۵۶۲۳۴۱۱۹
خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد اگر کاربرA برنده نشد کاربرB ۱۰۰ امتیاز و کاربرA صفر امتیاز کسب خواهد کرد.
مثال: DI خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد ۳
نحوه انصراف: کاربر برای انصراف از عضویت در مسابقه میتواند دستور LAGHV DIN خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
تذکر مهم:با لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خود در مسابقه می توانید کد DI خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد ۳۳۳ را به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
شماهر زمان پس از لغو عضویت می توانید مجددا وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد شد.
در این حالت کاربر با راهنمایی هایی خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد که از سیستم دریافت می کند بایستی بقیه ارقام را حدس زده و عدد مورد نظر را با یک فاصله پس از حرف DI به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
آغازمسابقه : خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد
کیوورد قابل استفاده در این خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد مسابقه برای پاسخ دادن به سوالات “DI” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از حرف “DI” در متن پیامک وارد نموده و آن را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
در این خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد مسابقه ربات هوشمندی به نام "ربو دانا" به کاربر معرفی می شود که در هر مرحله از مسابقه در کنار او بوده و به کاربر کمک می کند تا امتیازش را افزایش دهد.
نحوه امتیازگیری: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک پاسارگاد

برچسب ها خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت صادرات , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت آینده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مهر , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سرمایه , خرید شارج ایرانسل , شارج ایرانسل , ایرانسل , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملی , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک تجارت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک مسکن , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک کشاورزی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 534