loading...
خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان
sharj بازدید : 9 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید شارژ



ایرانسل

در روش تماس خودکار، سیستم برای ارسال پیام تا ۴ مرتبه با مشترک مورد نظر تماس می گیرد و چنانچه مشترک پاسخگو نباشد با ارسال یک پیامک او را مطلع می سازد خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی تا از طریق تماس با سیستم پیام خود را بشنود.
پیامک صوتی خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ایرانسل
مدت زمان مختصری بین انجام تراکنش و مشاهده تغییرات اعمال شده روی حساب شما وجود خواهد خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی داشت.
تنها منبع معتبر جهت خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دریافت برنامه کابردی «ایرانسل من»، وب سایت شرکت ایرانسل است.
سرویس میزبان تماس خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
- خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی تغییر طرح تعرفه
ارسال یک پیام صوتی برای چند مشترک و یا ارسال پیام صوتی دریافت شده، برای مشترکین دیگر با روش خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی های مختلف شامل پیامک، تماس خودکار و یا پیام چندرسانه‌ای.
برای ورود به این برنامه به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی (e-Care) و شناسه کاربری نیاز دارید. شناسه کاربری، شماره تلفن همراه یا شناسه وایمکس شماست و برای دریافت رمز عبور کنترل حساب اینترنتی، می توانید از همین برنامه استفاده خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کنید.
جهت رفاه حال مشترکین گرامی خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ایرانسل و خدمت رسانی بهتر، می‌ توانید برای اطلاع از روش‌های شارژ، نحوه فعال‌سازی بسته‌های افزایشی، طرح های تعرفه، تنظیمات MMS، GPRS و اطلاع از سایر خدمات ایرانسل، کد را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری نموده و از طریق فهرست‌های مربوط، به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.
- خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ثبت و بازبینی رخدادها
از این پس مشترکین ایرانسل می‌توانند با استفاده از سرویس «میزبان تماس» از دریافت کننده بخواهند که هزینه تماس را متقبل شود یا به عبارت دیگر، آنها را در هزینه تماس میهمان خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کند.
امکان زمان خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی بندی ارسال یک پیامک صوتی در روز و ساعت مشخص؛ و
توجه: خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
برای استفاده از این سرویس، مهم نیست که شما مشترک سیم کارت دائمی خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی یا اعتباری ایرانسل باشید، اما میزبان تماس شما باید حتما مشترک سیم‌کارت اعتباری ایرانسل باشد.
برای استفاده از این سرویس، کافیست شماره مشترکی خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی که مایل است میزبان تماس شما باشد را با ‌کد ۷۰۴ شماره گیری کنید. یعنی باید به جای گرفتن شماره تلفن همراه، کد ۷۰۴ را به ابتدای آن شماره اضافه کنید. مثال: ۷۰۴۰۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷
برای اولین بار در ایران با سرویس پیامک صوتی ایرانسل، شما مشترکین اعتباری ایرانسل میتوانید با شماره گیری تلفن خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی گویای رایگان ۷۱۹ برای سایر مشترکین ایرانسلی و مشترکین سایر اپراتورها تا ۶۰ ثانیه پیامک صوتی ارسال نمایید. پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا پیام خود را به یکی از روش‌های زیر ارسال کنید:
«ایرانسل من» یک برنامه کاربردی است که با نصب آن روی گوشی و تبلت خود می توانید به سادگی، حساب های کاربری تلفن همراه خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی و وایمکستان را مدیریت کنید. با برنامه کاربردی «ایرانسل من» در هر زمان و مکان اطلاعات حسابتان در دستان شماست. کنترل و انجام امور زیر از طریق این برنامه امکان پذیر است:
محصولات جدید ایرانسل خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
در صورتی قادر به استفاده از این سرویس از طریق پیام چندرسانه ای خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی خواهید بود که پیشتر تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و یا فعال نکرده‌اید، کد را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید).
ایرانسل من خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
با این کار به جای بوق عادی، صدای اپراتور را می شنوید. سپس سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی در صورت موافقت او برای بر عهده گرفتن هزینه مکالمه، تماس برقرار می‌شود.
- خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی مشاهده اعتبار حساب
سایر محصولات ایرانسل خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
* پیامک: مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه شما برای او پیامک صوتی گذاشته‌اید مطلع شده و می تواند از طریق تماس با سیستم پیام خود را بشنود. مشترکین ایرانسلی می توانند برای شنیدن پیام های جدید خود از شماره رایگان ۷۱۹ و برای شنیدن پیام های قدیمی خود از شماره ۷۲۰ (با هزینه معادل نرخ مکالمه درون شبکه) استفاده نمایند. مشترکین غیر ایرانسلی نیز می توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۳۷۷۲۰۰۰۰۰ پیام های خود را خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی بشنوند.
هزینه هر پیامک صوتی برای خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ارسال به مشترکین ایرانسلی ۶۲۰ ریال و برای ارسال به مشترکین غیر ایرانسلی ۸۵۲ ریال می باشد.
همچنین برای خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی مدیریت سرویس میزبان تماس از جمله اضافه کردن شماره به لیست شمارههای مجاز یا غیرمجاز، میتوانید از کد دستوری استفاده کنید.
توجه: خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
- خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی پرداخت صورت حساب
- خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی فعالسازی بستههای افزایشی
همه مشترکین اعتباری می توانند برای سایر مشترکین اعتباری و دائمی و نیز مشترکین اپراتورهای دیگر پیام بفرستند. همچنین مشترکین از طریق خطوط سایر اپراتورها و حتی خط تلفن ثابت می توانند از طریق تماس با شماره خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ۰۹۳۷۷۱۹۰۰۰۰ از خط ایرانسل خود پیام ارسال نموده و یا پیام های خط ایرانسلی خود را بازیابی نمایند.
* تماس خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی خودکار: سیستم با مشترک مورد نظر شما تماس می گیرد و پیام شما را پخش می کند.
قابلیت های خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دیگر سرویس:
کد خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی #۵۵۵*
- خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی شارژ حساب
پیام چندرسانه‌ای(MMS) خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی (مختص مشترکین ایرانسل): پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک ارسال خواهد شد.

برچسب ها خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت صادرات , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت آینده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مهر , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سرمایه , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل , ایرانسل , خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک ملی , خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک ملت , خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک تجارت , خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک مسکن , خریدشارژ ایرانسل باکارت بانک کشاورزی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 539