loading...
خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان
sharj بازدید : 14 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید شارژ















ایرانسل

در این راه کار ارتباط دو طرفه نیز میسر می باشد و می توان برای تجمیع نظرات کارکنان پیرامون یک موضوع از آن بهره جست. همچنین انتقال عکس یا ویدیوی کوتاه از پیشرفت پروژه نیز می تواند به کاهش هزینه ها در این صنعت خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی کمک نماید.
اطلاع خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی رسانی جمعی
حفاظت الکترونیک مناطق یا سکو های نفتی با خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی استفاده از IP Camera و سایر تجهیزات امنیتی
تسهیل ارتباط خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی کارکنان
ایرانسل با در نظر داشتن خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی حساسیت صنعت نفت و گاز و اهمیت انتقال امن اطلاعات در این صنعت، راهکار VPN را که با ایجاد شبکه امن اختصاصی بر روی بستری مجزا از اینترنت میسر می شود با استفاده از سرویس وایمکس خود ارائه می نماید.
برگزاری جلسات کاری مجازی خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی
با توجه به اینکه خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی مکان فیزیکی دفاتر مرکزی شرکت های نفت و گاز و کارگاه های آنها عموما یکی نمی باشد، برگزاری جلسات مختلف در این سازمان ها، هزینه های زیادی را به این شرکت ها تحمیل می نماید. با درنظر داشتن این مهم، ایرانسل سرویس جلسات مجازی خود را به شرکت های مختلف ارائه می نماید.
یکی از مهم‌ترین کاربردهای این راهکار، ارتباط سیستم‌های مدیریتی تأسیسات (نظیر MES) با مراکز کنترل است. این اطلاعات می تواند از طرق مختلف مانند گوشی تلفن همراه، رایانه خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی شخصی یا تبلت در دسترس افراد مربوطه قرار گیرد.
اجرای این راهکار از دو طریق امکان پذیر می باشد: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی راهکارهای مبتنی بر اینترنت و راهکارهای مبتنی بر شبکه مجازی خصوصی که استفاده از هرکدام از روش ها بستگی به نیاز سازمان دارد.
از دیگر مزایای این راهکار، پایین تر بودن تعرفه هزینه خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی تماس ها نسب به دیگر تعرفه ها است که در کنار عدم وجود هزینه های جابجایی بین خطوط ایرانسل، می تواند به کاهش هزینه های ارتباطی این شرکت ها منتهی گردد.
با توجه به تعدد نیروی کار و همچنین پراکندگی این نیروها در پروژه های صنعت نفت، اطلاع رسانی و برقراری ارتباط همزمان و تاثیر گذار با انبوه منابع انسانی امری دشوار می نماید. به همین سبب، ایرانسل بستر لازم جهت ارتباطات یک طرفه، دو طرفه و همچنین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی چند رسانه ای را از طریق گوشی تلفن همراه و بر بستر SMS و MMS فراهم می سازد.
با استفاده از این راهکار می توان اطلاعات گوناگونی را بین شرکت های متعدد دخیل در پروژه های نفتی و سایت های موجود انتقال داد. به عنوان مثال می توان اطلاعات مریوط به وضعیت پروژه ها، هماهنگ سازی تولید در سایت های مختلف، اطلاعات موجود در مراکز مختلف داده و بسیاری اطلاعات خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی مفید دیگر را بر بستری کاملا اختصاصی منتقل نمود.
با استفاده از این سرویس، نیاز شرکت ها به جابجایی نیروها برای تشکیل جلسات رفع شده و هزینه و زمان کمتری خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی برای هر جلسه صرف خواهد شد.
با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد در سایت های نفت و گاز به شکل کاملا پراکنده در حال خدمت رسانی می باشند، شرکت ها می توانند با استفاده از راهکار شبکه اختصاصی تلفن همراه ایرانسل، فرایندهای اطلاع رسانی خود را تسریع کرده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی و هزینه تماس های کاری افراد را از تماس های شخصی آنان تفکیک نمایند. همچنین امکان برقراری تماس تلفنی چند نفره )کنفرانس تلفنی( که موجب حفظ زمان و هزینه های برقراری ملاقات می شود، می تواند به فعالین این صنعت کمک شایانی نماید.
انتقال امن اطلاعات خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی
موقعیت یابی و مدیریت منابع خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی
مدیریت منابع و آگاهی از موقعیت آن ها یکی از دغدغه های شرکت ها و سازمان ها می باشد. این موضوع زمانی نمود بیشتری می یابد که منابع از تعدد و پراکندگی بالایی برخوردار باشند. با توجه به این نیاز شرکت ایرانسل اقدام به ارائه سرویس رهگیری نموده است که در قیاس با راهکارهای موجود، راهکاری کم هزینه تر است. شرکت خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی های دخیل در پروژه های نفتی به ویژه در بخش ساخت و ساز می توانند تنها با استفاده از یک سیم کارت، موقعیت مکانی منابع خود، از جمله منابع انسانی، ماشین آلات و سایر منابع متحرک را مدیریت نمایند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 527